onsdag 20. februar 2013

~ Gravid uke 19 ~

♥LYKKE♥ 
De siste dagene har det vært utrolig mye aktivitet fra vår lille tigergutt! Og det er så herlig. Elsker det. Skulle ønske det gikk Ann å ta vare på sparkene så jeg kunne hatt dem når jeg ville når lilleputt er ute! Har kjent mye på utsiden den siste uken også :) så mannen min har fått kjenne :D

-Termin: ny 18 juli 2013
-Uker på vei: 19+1
-Igjen til termin: 21 uker og 1 dag
-Gjennomførte kontroller: lege uke 10+3, jordmor uke 16, oul uke 17+3
-Neste kontroll: jordmor 26.02.13

-Kjønn: GUTT ♥♥
-Navn: Hemmelig
-Vekt ca: 325g
-Lengde ca: 25cm
-Aktivitet innenfra: Kjenner tydelige babyspark, og akkurat som at han turner eller kickbokser ♥
-Babyens leie: litt her og der.
-Hodet festet: Nei, langt i fra.. Haha..

-Innkjøp til babyen siden forrige uke: Baby Björn Balance vippestol, snekkerbukse, body og gulpekluter :)
-Utstyr som mangler: Omtrent alt ♥
-Barnerom: Må gjøre i stand det nye gjesterommet så nåværende gjesterom blir barnerom!



-Vektøkning: Gidder ikke tenke så mye på vekta!
-Plager: Bekkenløsning (au), såå sliten, halsbrann (men vandt til dette fra før), lavt blodtrykk så er mye svimmel og har blodtrykksfall hvis jeg ikke spiser og drikker nok + hormoner fra helvete!
-Matkikk: Må ha sjokomelk på morgenen, ellers varierer det.
-Avsmak på: Ingenting egentlig! Reagerer på lukter, og bryter meg veldig fort..
-Humør: Veldig varierende :o huff..
-Kynnere: Litt..
-Melk i brystene: Nei, ingenting ennå
-Strekkmerker: ingen foreløpig :)
-Hevelser og vann i kroppen: Ingenting!
-Tungt: Ikke enda!
-Høygravid: langt dit enda :)
-Utålmodig: Egentlig ikke. Trives godt med å være gravid ♥

-Sykehusbaggen: Den skal jeg ikke tenke på enda engang!
-Tanker om fødselen: Hæ, skal jeg føde? :o

Magehuser uke 19 :) 
Klem fra FruFloden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...