tirsdag 11. juni 2013

~ Babyshower ~

På lørdag 08.06.13 var jeg og Tommy bedt i bursdag til datteren til ei venninne, måtte også ha med lillesøstern, men når vi kom dit ble jeg overrasket med babyshower ❤ så koselig gjort!

Jeg hadde vært inne på tanken flere ganger siden de skulle feire bursdagen hennes nesten en og en halv mnd før hun har bursdag. Og trodde ihvertfall at det var noe annet enn bursdag når pappaen til barnet la ut på Facebook at han var i utdrikninglag :p haha. 

Når jeg kom inn så ble jeg tatt i mot av Cathrine og Camilla, og inne satt Eli Synnøve med datteren Greta Marie, og lille Ada Victoria (som liksom hadde bursdag)! 

Jeg ble veldig overrasket og det var helt uventet. Hadde ikke trodd noen kom til å lage babyshower for meg og lille tigergutten i magen ❤❤ 

De hadde ordnet med bleiekake, taco til mat, cupcake, pavlova og gaver! Ble helt overveldet, og hver gang jeg tenker på det blir jeg på gråten fordi jeg er så rørt ❤




Vi skulle også gjette på navn, vekt, lengde og fødselsdato! Så da får vi se hvem som får rett, om det blir noen av oss :p 


❤❤ TUSENTAKK TIL DERE FANTASTISKE JENTER ❤❤


               

3 kommentarer:

  1. Så koselig gjort av vennene dine!:) kjempe fin bleiekake! Jeg fikk babyshower for over en mnd siden og er fortsatt rørt..hehe.

    SvarSlett
  2. Å så snille venner du har! Nydelig bleiekake og kakene så bare sååååå gode ut!

    Ha en herlig helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jaa, de er helt fantastiske :D kakene var knall gode, og bleiekaka står fortsatt :p

    SvarSlett

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...