tirsdag 26. februar 2013

~ Gravid uke 20 ~

Jeg er så lykkelig.. I morgen er jeg halvveis i graviditeten, og tiden løper! Jeg synes det begynner å bli litt tungt, hvertfall når bekkenet ikke funker ordentlig.. ♥ MEN det skal også sies at jeg ELSKER å være gravid, jeg har aldri følt meg mer sexy med større pupper og den fiiine runde magen min♥

I morgen skal jeg på første time på gruppe trening hos fysioterapeut :) det blir spennende ;) Og så heldig som jeg er så kommer ei jeg kjenner til å være der også! Hurra!

-Termin: 18 juli 2013
-Uker på vei: 20
-Igjen til termin: 20 uker og 2 dag
-Gjennomførte kontroller: lege uke 10+3, jordmor uke 16, oul uke 17+3
-Neste kontroll: jordmor i dag

-Kjønn: GUTT ♥♥
-Navn: Hemmelig
-Vekt ca: 400g
-Lengde ca: 26cm
-Aktivitet innenfra: Kjenner veldig tydelige spark til alle tider på døgnet, også mye på utsiden ♥
-Babyens leie: litt her og der.
-Hodet festet: Nei, langt i fra.. Haha..

-Innkjøp til babyen siden forrige uke: Jeg har shoppe-forbud! Hihi..
-Utstyr som mangler: Omtrent alt ♥
-Barnerom: Må gjøre i stand det nye gjesterommet så nåværende gjesterom blir barnerom!


-Vektøkning: Gidder ikke tenke så mye på vekta! Jeg nyer å være gravid..
-Plager: Bekkenløsning (au), såå sliten, halsbrann (men vandt til dette fra før), lavt blodtrykk så er mye svimmel og har blodtrykksfall hvis jeg ikke spiser og drikker nok + hormoner fra helvete!
-Matkikk: Må ha sjokomelk på morgenen, ellers varierer det.
-Avsmak på: Ingenting egentlig! Reagerer på lukter, og bryter meg veldig fort..
-Humør: Veldig varierende :o huff..
-Kynnere: Mer og mer :/
-Melk i brystene: Nei, ingenting ennå
-Strekkmerker: tror det er starten på to på magen :(
-Hevelser og vann i kroppen: Ingenting!
-Tungt: ja, når jeg går opp bakker, trapper eller skal opp av senga og sofaen.
-Høygravid: Nope, kun halvveis nå!
-Utålmodig: Egentlig ikke. Trives godt med å være gravid ♥

-Sykehusbaggen: Den skal jeg ikke tenke på enda engang!
-Tanker om fødselen: Hæ, skal jeg føde? :o tar det som det kommer :)

Nå kommer snart mannen min hjem så skal vi dra til jordmor å snakke litt osv :) Blir spennende! Snakkes!

Klem fra FruFloden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...