tirsdag 5. mars 2013

~ DIY - Dåpsgave ~

I oktober var jeg og mannen min bedt i dåp til min kjære venninne Cathrine og Knut Ronnys datter, og da måtte jeg finne på noe spennende utenom å kun gi en vanlig gave siden det var så uventet å bli bedt selv om Cathrine er ei av mine beste venninner 

Med litt inspirasjon fra noe vi fikk til bryllupet vårt så fant jeg ut at jeg kunne lage en boks, og pynte den til den lille jenta som skulle døpes.

Jeg var så heldig å fant denne ferdige boksen og alt tilbehøret hos Panduro Hobby. Denne butikken er en av mine favoritt butikker :)

-Vekt og lengde da vesla kom til-

-Fødselsdato og dåpsdato-

Navn og pynt, hjertet er tegnet på frihånd.

-Detaljbilde-
 Jeg fant også ut at jeg ville gjøre noe mer ut av kortet, og kom tilfeldigvis over disse søte dør-hengerene på Nille tror jeg det var! Geniale å bruke til kort så skrev på gratulasjon på baksiden.
Bak og forran
I tillegg til kortet og boksen så måtte vi så klart ha noe oppi esken, så da hadde vi kjøpt min første tann og hårlokk krukker! 

Klem fra FruFloden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...