tirsdag 12. august 2014

~ Uke 16 ~


-Termin: Foreløpig 29 Januar 2015
-Uker på vei: 16+1
-Igjen til termin: 166 dager


//Magen er større denne gangen, og veldig annerledes. 

-Gjennomførte kontroller: UL uke 4+4, 5+4, 7+4, legetime uke 11+4, UL uke 14
-Neste kontroll: Ordinær Ultralyd uke 18+1
-Kjønn: Uvisst!
-Navn: Har så mange forslag ❤
-Vekt ca: 120g
-Lengde ca: 11-12cm

-Aktivitet innenfra: Kjent litt nå og da.
-Babyens leie: Svømmer rundt der inne..
-Utålmodig: Ikke så veldig!
-Innkjøp til babyen: En bamsedress, lue, ullbody, ull ammeinnlegg og TFK søskenvogn.

//Eget innlegg om vognen kommer

-Utstyr som mangler: Klær hvis det blir ei jente ♥
-Matkikk: Ingenting jeg må ha hver dag. Men tomater og blomkål er godt!!
-Avsmak på: Fet mat, godis, æsj....
-Tanker om fødselen: Jeg gleder meg <3

Formen ellers er også bedre. Jeg har jo fått igjen matlysten og blir bare kvalm når jeg ikke spiser i tide eller av spesielle lukter. To uker til ultralyd og det gleder vi oss veldig til. Jeg har jo jobbet 50% i 3 uker, og det har fungert veldig bra. Bekkenet mitt har iallfall ikke blitt noe verre, og det er veldig godt. På dette tidspunktet forrige gang hadde jeg allerede haltet i to uker. Er heldigvis ikke så ille enda. (bare innimellom når det stivner helt)

Vi snakkes :)


               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...