mandag 30. november 2015

Ett nytt kapittel

Nå starter en spennende ny hverdag, hvor nye utfordringer kan dukke opp. Hvilke utfordringer som kan dukke har jeg jo spekulert litt i, men egentlig kommet frem til at det blir aller mest glede i nærmeste fremtid iallfall. Over jul kan det nok dukke opp litt utfordringer, men dette er jo utfordringer som så mange hanskes med daglig, og tilslutt kalles hverdag. 

Endelig etter 4år med jobbsøking har mannen min fått seg jobb litt nærmere hjemme. Frem til i dag, 30.11.2015 kunne jeg kalle meg selv pendlerfrue siden mannen dro kl. 05 på sommeren og kl 06 på vinteren og ikke var hjemme igjen før 17.30. 
Endelig får han se barna mer, endelig får barna se han mer, endelig får han spise varm nylaget middag, endelig får vi ha han ved middagsbordet, endelig slipper han 3t i bil hver dag, endelig kan han kanskje bli mindre sliten, endelig ser vi lyset i tunellen, endelig endelig!!

Etter å ha skrevet endelig så mange ganger så ble det ett veldig rart ord :P 

Vi ser iallfall veldig frem til denne nye hverdagen, og tar i mot utfordringene med åpne armer. 

Lykke til i ny jobb, kjære mannen min <3 dette skal gå fint! 

Vi elsker deg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...