tirsdag 11. juni 2013

~ Oppussing gjesterom ~

I forrige uke så hadde HerrFloden fri for å pusse opp det siste rommet i huset. Jeg trodde det kom til å ta en evighet, men han ble faktisk ferdig på kun 5 dager!! Fantastisk..

Dette rommet skal bli gjesterom/Hobbyrom/Kontor!

Rommet var opprinnelig rødt, og jeg hadde også malt og tegnet litt på veggene siden det uansett skulle males etter hvert. Det har blitt byttet vindu tidligere så denne gangen satte vi på panelplater med fargen "Eggehvit" på den veggen hvor vinduet er og malte resten i fargen "Morgendis".

Fikk god hjelp av min mor til å male og stefaren min hjalp HerrFloden med å sette på veggen der vinduet er! Lister og gulv har HerrFloden gjort heeeelt selv! Stolt av han..



Det er blitt litt av en forandring her inne. Taket gjorde vi ikke noe med siden det ikke hadde blitt noe missfarget! Vi la på nytt gulv, og valgte da ett grått skipsgulv!

Siden dette ble ett nytt rom å innrede så måtte jeg tegne en liten plantegning for å se hva vi fikk plass til! Hadde glemt hvor gøy det egentlig var å tegne plantegninger, så mye mulig jeg gjør det på barnerommet også, når det skal innredes skikkelig!!

Hva synes du om rommet? 

               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...