fredag 29. mars 2013

~ Hva har du fått i PÅSKEEGGET ditt i år ~

Jeg har egentlig ikke feiret noe særlig påske på noen år, men i år hadde jeg skikkelig lyst til å hvertfall gjøre noe ut av påsken. Prøvde å finne igjen påskepynten, men spørs om denne har forsvunnet når jeg plutselig hadde vann i kjelleren for noen år siden.

Mannen har stått på så innmari her siden jeg har fått forbud mot å gjøre alt mulig så da syntes jeg han fortjente ett skikkelig påskeegg med endel godsaker oppi 


Innhold i mannens påskeegg:
~ Smågodt fra Europris
~ Center og Krokanrull
~ Love Hearts
~ Vaniljesaus
~ Captain Morgan drink
~ Mojito drink
~ Kvikk Lunsj

Jeg var også super heldig å fikk påskeegg av min kjære 

Innhold i mitt påskeegg:
~ 5 KVIKK LUNSJER 

~ Sur sild
~ Salt sild
~ Haribo roll
~ Love hearts smokker

Skal kose meg resten av påsken med dette! Selv om alle kvikk lunsjene kunne blitt borte på en dag! Hjelpes, og jeg som ikke liker sjokolade noe særlig engang! 

Hva har du fått i påskeegget ditt i år? 


               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...