søndag 7. april 2013

~ Er det Herr eller Fru Floden som er SJEF på kjøkkenet? ~

I går så hadde mannen veldig lyst på dessert etter middagen siden vi egentlig ikke ble mette! Så da skulle han lage Blåbær pai som jeg hadde kjøpt inn til før i uka siden jeg kanskje skulle få besøk på fredag.

Siden bekkenet mitt var helt forferdelig i går så ble jeg plassert på en stol på kjøkkenet for å kommandere mannen rundt! MOWAHAHAHHA!!

GÅ DIT, GJØR DITT, GJØR DATT!
Er den snart ferdig eller????
Makan til mas man skulle få når man sitter på stolen å kommanderer da!! :p
....Oppgitt kone... 

Se på denne fantastiske paien som ble laget med mannens hender og mitt hode!
TEAMWORK kaller vi dette!! 


Dessverre blir man slik etter å ha spist blåbærpai!
Men TIGERGUTT digga paien. 

Så hvem synes du var HELT SJEF på kjøkkenet?


               

2 kommentarer:

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...