fredag 5. april 2013

~ Sikler på SKO ~

Ikke BARE nye sko, men også mine som ligger lagret for vinteren. Nå er jo våren her, og det er egentlig på tide å fornye/bytte ut sko utvalget i gangen!

Dessverre må jeg nok vente med dette i år. Jeg går nesten utelukket med sko som har hæl, både sommer og vinter. Jeg brukte mine elskede Jeffery Campbell sko helt frem til snøen kom, og noen andre med hæl litt lengre siden jeg ikke hadde sko uten hæl som ikke var KJEMPE VARME!

Når kulden kom begynte jeg å bruke mine Bearpaw Alyssia sko, utrolig gode og veldig varme sko! Perfekt for vinteren i Norge.
 

Men etterhvert så fikk jeg ikke på meg disse skoene pga bekkenet! Så da måtte jeg få tak i ett par sko som jeg faktisk fikk på meg uten å måtte bøye meg ned. Tenkte også at det måtte være noe ala joggesko som jeg slapp å knyte. Og etter litt kikking på Maxi Storsenter endte jeg opp med ett par fra Økonomi sko! Hot Spot heter dem, og jeg må si de er ganske HOTTE!! Disse har så vidt det er kilehæl, men det må vel være lov?! 

Men i dag klarte jeg ikke å motstå fristelsen lengre, så jeg måtte kikke på nettet! Det kommer jo stadig vekk opp reklame på sko på facebook. Så i dag kom det reklame på Christian Louboutin sko, ARG!!!! Etter laaang tid inne på hjemmesiden fant jeg noen vår/sommer/høst sko som jeg kan ønske meg! SJEKK DISSE HERLIGHETENE <3





Håper hvertfall ett par av disse blir mine når minstemann har kommet ut og jeg får igjen kroppen min!
Mannen min, jeg ønsker meg!! 


               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...