mandag 22. april 2013

~ 3D Ultralyd ~

I dag har vi vært å tittet på den lille gutten i magen min! Det var en fantastisk opplevelse og jeg anbefaler alle å gjøre det samme når de venter små-folk. Vi fikk se han både i 2D og 3D/4D, og fikk med CD med bilder og film hjem + 3 bilder i papir form.

Jordmor/Gynekologen begynte først å ta mål for å sjekke om han hadde vokst greit, og han var helt på normalen! Hun sa det at hvis vi hadde Babyverden sin app så kunne vi følge både målene og vekten som står der ;) Artig.

Han var veldig HARD to GET med både hender og bein forran ansiktet, ganske lenge lå han med tærne på panna si. Men siden han hadde beina opp fikk vi ihvertfall sett VELDIG godt at det var en gutt. Ingen tvil om det. Fikk bra bilder av det også, men synes ikke akkurat at det er nett-materiale! Noe sensur må man ha!

Vi utførte ultralyden når jeg var akkurat 28+0 uker på vei, siden vi ble anbefalt å ta den mellom uke 26 -30.

*trutmunn*

Det er flere steder man kan ta 3D ultralyd i området. Jeg vet ihvertfall om to steder i Hamar.

Jeg søkte endel rundt på nettet og fant ut at man kunne ta 3D ultralyd på Volvat på Hamar for 1200,- og da får man med cd med bilder og film.

Når vi var på den Ordinære Ultralyden tipset jordmoren oss om ett ny-oppstartet sted man kunne ta 3D ultralyd. Dette stedet heter GYNHamar og ligger i Grønnegata 33. Vi betalte 990,-, og fikk som sagt med CD som inneholdt bilder og film i 2D og 3D/4D. 


               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...