torsdag 11. april 2013

~ Jeg har blitt kontaktet av Jollyroom.no ~

Så GØY, og så uventet. Jeg har aldri bestilt noe fra Jollyroom.no, men abonnerer på nyhets brevet som kommer på mail. Og de har så utrolig mye fint på hjemmesiden sin som jeg stadig er innom og finner mer og mer som jeg ønsker meg!

Jollyroom er altså en nettside som har alt til barn, baby og gravide!

De lurte på samarbeid med meg og bloggen min i mailen jeg fikk. Så spennende. Måtte fylle ut ett skjema og svare på mailen så får vi se om jeg blir den heldige som får samarbeide med Jollyroom.no.
Jeg håper det!! hihi
♥♥ ♥♥ ♥♥

Siden jeg finner masse jeg ønsker meg så skal jeg nå først og fremst bestille meg en Gravid-Badedrakt siden bikinien min egentlig er litt liten, og det begynner å se litt rart ut med bikini også.

Mot sommeren kommer jeg til å bestille meg en del amme-klær. De har så bra utvalg på ammeklær! Se her....


Og jeg ønsker meg spesielt denne AMMEPUTEN

Når skattepengene kommer, evt før så blir det litt på meg vet jeg! Og det gleder jeg meg til. Kommer også til å bli litt interiør til babyrommet ♥ 

-Alle bildene er hentet fra Jollyroom.no


               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...