torsdag 18. april 2013

~ Kjærlighet kan ikke kjøpes ~

Nesten daglig sitter jeg og surfer nettet opp og ned etter ting/klær osv til han bittelille som skal komme inn i familien vår i juli! Jeg finner alltid noe, så skulle ønske jeg var styrt rik.. Vi har brukt utrolig mye penger på go'gutten allerede, men det hører med når man skal få sitt første barn! Har fått høre at "han kommer ikke til å mangle noe". Nei, han gjør kanskje ikke det. Men jeg føler egentlig ikke at vi har kjøpt noe vi ikke har brukt for eller kommer til å få brukt for.

Vi vet jo ikke hva slags unge vi får, og hva HAN vil ha behov for. Så det kan godt hende vi har kjøpt noe han ikke får brukt for, men det får vi se ann når han er her hos oss.

Men HELDIGVIS er jeg ikke rik, for da hadde vi kjøpt alt vi hadde hatt brukt for, og en haug vi ikke hadde hatt brukt for. Han får heller noe som ikke kan kjøpes, nemlig vår kjærlighet for alltid!



Kjærlighet kan ikke kjøpes for penger, heller ikke vennskap eller kjærester. 


               

2 kommentarer:

  1. Vårt nye familiemedlem, får alt han trenger ja, men mest av alt vil han bli elsket over alt, kjære Tigergutt <3 Mommo.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er ingen tvil om at han vil bli elsket over alt! <3 Og han får alt han trenger :) hihi.

      Slett

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...