tirsdag 16. april 2013

~ Ensom igjen, uten verdens beste søster ~

I dag kjørte jeg min kjære lillesøster på skolen, og skal ikke hente henne. Hun har vært hos oss siden onsdag siden mor og stefaren min har vært i New York.


Vi har hatt det kjempe fint nå i en uke, og det har vært herlig å ikke vært helt alene HELE dagen.
På fredagen skulle hun være med ei venninne på maxi så jeg var i Ankerskogen svømmehall for å løsne opp i bekkenplagene litt!
På kvelden dro jeg og mannen min til Hamar for å møte lillesøstern og ei venninne av henne, og så på Peppes pizza og koste oss før vi dro på kino og såg warm bodies! Bra film :)


Lørdag hadde vi ikke noen planer så vi fant ut at vi skulle dra å bowle, eller søs og mannen så skulle jeg se på! (jeg er dessuten ikke noe særlig å spille bowling med uansett). Men siden nesten alle banene var opptatt så tok vi heller å spilte biljard, og da kunne jeg også være med :D det var gøy!

Ellers så har vi egentlig bare slappet av, og det har vært kjempe koselig :)
Har også fått mye hjelp av søs!

Må si jeg er egentlig ganske lei meg for at hun skal hjem i dag! Det har vært så fint å ha henne her, så savner henne allerede tiltross for at jeg ser henne igjen i kveld :p 

Min kjære søster, jeg er så utrolig glad i deg!
DU ER VERDENS BESTE JENTE <3


              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...