fredag 19. april 2013

~ TRE pakker i posten ~

HURRA!!!
Jeg elsker pakker i posten.

I starten av denne uken så fikk jeg først en pakke fra Ebay. Har aldri brukt Ebay før, men så noen la ut link til Gravid-kjoler og da måtte jeg inn å titte og fant en kjempe fin en til kun 92 kr + frakt. Ble da en samlet sum på kr 145,-! Det var enkelt å bestille fra Ebay, og jeg fant rett str ut i fra str kartet på siden hvor kjolen var. Kjøpte den i S, og den passet perfekt. Den kommer til å passe bra når magen vokser også.


Kjolen kan du finne <<HER>>
Og er forresten 27+1 uker på vei på bildene :)

Pakke nr 2 kom fra HobbyFunHouse
Der bestilte jeg endel perler, snor, o-ring og klips så jeg kan prøve meg på å lage smokkesnorer. Måtte prøve med en gang jeg fikk dem, så da ble det selvsagt en blå en til lille Tigergutten! 

Måtte legge over noe der navnet er siden det fortsatt er hemmelig! 
Hvis du ønsker deg en slik, er det bare å si i fra! 

Pakke nr 3 kom fra Disney Store!
Vi bestilte masse fra den siden på søndag, og i dag kom pakken på døren gitt. Det gikk så utrolig fort! Når vi bestilte så sto det at det kom til å ta 3-4 dager ekstra fordi vi bestilte med navn. Men det tok 5 dager, WOW.. Vi bestilte masse Løvenes Konge greier til babyrommet, og jeg er så fornøyd.

Uro, Leketeppe med navn, Laken og bleie-stabler.

Lampe

Monster-hette-håndkle - sååå søt

Micke Mus morgenkåpe med navn, navnet er gjemt under bretten på høyre side ;)

Så som du ser har vi fått utrolig masse fint i posten. HAPPYFACE!


               

4 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg slik smokketing :-D

    Guro

    SvarSlett
    Svar
    1. Din har jeg allerede begynt å tenke ut :D

      Slett
  2. Så mye fint da, Henning sier at det ikke kan være Arne Henning hvis det ikke er 2 linjer da.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha.. Nei, det er sant :p Er nok bare en linje der :p

      Slett

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...